pensionärer,

Hej på er!
Idag är det en glad Fia som sitter här bakom skärmen. Idag har vi haft ett uppsamlingstillfälle med retoriken och jag var tuvngen att göra om ett tal. Anledningen var att jag inte tog tillräckligt många pauser och körde på i för snabbt tempo. Tesen till mitt tal var att ryggsäcken är förträfflig, min målgrupp var pensionärsföreningen och jag skulle få dem engagerade. Talet gick jättebra och fick höra att det här talet var det bästa jag gjort, vilket gjort att jag är på riktigt bra humör nu. Solen lyser också, yttligare en sak som gör mig på bra humör. Så nu är det skitsamma att magen värker och jag måste plugga hela kvällen (okej ska iväg och träna lite också). Ikväll måste jag gå och lägga mig i skaplig tid också, ska nämligen göra något spännande imorron. Berättar mer om det då,

MJAO!


Kommentarer
Postat av: Flodis

Jag räknar med att jag får höra det på en gång så jag slipper invänta blogginlägg för uppdatering ;)

2012-03-19 @ 20:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0