forever is only the beginning,

Nån mer än jag som längtar till den 16 november? Kan knappt bärja mig till den nya filmen kommer, har längtat efter den hur länge som helst. Fast på ett sätt är det lite sorgligt, snart är det slut. Tur att det bara är första delen av sista filmen. Nått som är lite tufft, som jag inte visste förren min roomie nyss läste upp det, är att filmen har premiär här i Sverige den 16 november, bland dom första länderna i världen. Den har inte premiär i USA fören den 18 november. Sen tror jag det var i Japan den inte hade premiär fören typ 24 februari. Woho, kul att få va först nån gång.


Kommentarer
Postat av: Leiden

jag ska se den absolut måsta =)

2011-09-16 @ 22:23:14
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0