morning has broken,

Usch, vaknade för ca en halvtimme sen och kan inte somna om. Var vädligt länge sedan jag vaknade så här tidigt av mig själv.

På dagens agenda står i alla fall skriva på rapporten, sola, hämta ut skorna från Nelly high heels eventet (äntligen!) och sen laga köttbullar och spagetti till familjen, återkommer med den sista punkten senare, haha.

Och just ja, jag är hemma igen nu ett tag för alla som ville veta vart i vårt vackra avlånga land jag befinner mig. Hemma är hos mamma och pappa, hemma hos mig och Mallan är i Örebro. Att bero på boendet i Örebro kommer snart en rolig update.

MJAO!


Kommentarer
Postat av: Leiden

att bero på boendet? WHat fattar inte meningen.. plz tell me

2011-05-10 @ 09:37:28
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0