fia goes snickare,

Tro det eller ej men rubriken stämmer faktiskt. Pappa håller på och bygger en ny trapp och en liten terass till den på framsidan av huset, och på nått vänster har jag blivit första byggassistent. Hännie hade den rollen när hon var hemma i helgen och var hans hjälpreda; hjäpte till att måla, hålla plankor o.s.v. men nu har jag tagit över, vilket är lite underligt då jag verkligen var sämst i träslöjd i grundskolan. Borde egentligen vara Jocke som hjälper till då det är han som läser bygg på gymnasiet men han är ju sååå uppdagen med annat, haha.

Nä nu ska jag gå och kolla på mitt älskade So you think you can dance,
MJAO!



Bild



Kommentarer
Postat av: Flodis

Hur skulle Jocke ha tid med något sådant, han måste ju hinna sova lite ibland också...

2011-06-16 @ 13:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0