tjohejsan!

Förstår att ni har saknat eran favoritbloggerska, skämt å sido. Kände för att skriva av mig lite så är det jag ska göra nu.

I onsdags förra veckan var jag med Systeryster på stand up comedy och såg Jonas Gardell, och fy bubblan va vi garvade. Om jag säger så här, vet ni vad HBTQLIA är? Näh, trodde la inte det. (och är bokstäverna i fel ordning får du gärna säga till Hännie) Eller ah, innan vi var och kollade på Jonas Gardell var vi och åt på Spicy Hot, dom har ju öppnat ett där i Örebro nu. Och det var lika mumsig mat som hemma i Vässan. Dock var det inte så mycket folk där, får la ta och sprida ryktet om deras mumsiga mat, vill ju inte att dom ska stänga när dom precis öppnat. Var massa folk som nyfiket kollade in på oss när vi åt, brukar ju vara så med nyöppnade resturanger, att folk är lite skeptiska och fundersama. Men när dom väl smakat maten brukar det inte vara några större problem. Eller okej, har väl med kvaliten, priset och sånt också. Men Spicy är ju en tiepoängare så lär ju gå bra för dom i alla fall. Efter

 

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0