26 januari,

Hejhej! Saknat mig? Haha.
Var hemma i helgen och då blev det som vanligt ingen bra uppdatering. Var rikigt skoj hemma i alla fall, Systeryster var också hemma, tack vare att jag lyckades muta dit henne med att jag skulle laga en kaka. Sagt och gjort, bakade faktiskt en mumsig kladdkaka med daimgrädde. Eller det skulle i alla fall bli en kladdkaka men den blev så tjock så blev en chokladtårta istället, god blev den i alla fall och det är väl det som räknas när man bakar kakor?

Nu har min grupp äntligen fått godkänt på kampanjarbetet vi hållt på med sen i november. Känns riktigt skönt och nu har jag ingenting som ligger och släpar där efter, inga poäng som fattas eller så. Bara 1,5 år kvar sen är jag klar med utbildningen, känns lite skummt.

Hmm vad kan jag mer skriva här, jo träningen rullar på. Är riktigt kul att träna med Irena och Mallan, vi tränar typ 3 gånger i veckan. Gymmade i måndags, idag ska vi simma lite sen imorron var det prat om Afrodans, weeei.



Vill ha sommar nununu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0