tjipptjopp,

Då var helgen slut igen och nu är det inte många dagar kvar tills jag åker hem. Åker buss hem på torsdag tillsammans med Systeryster. Ska bli riktigt skönt att komma hem några dagar, har ju inte varit hemma sen 4 december (vilket egentligen inte är såå länge sen men det känns som det). Har lite hemlängtan och vill bara krama sönder alla där hemma, haha.

Igår var det fjärde advent och för att fira det eller vad man nu ska säga var jag hos Systeryster och åt Julmustkyckling. Jag vet, det låter helmysko men var hur gott som helst. Fick även receptet så blir att köpa massa julmust nu så länge det finns i affären så jag kan laga denna mumsiga måltid sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0