juuul juuul strålande jul,

Jupp, nu börjar det verkligen kännas att julen är på ingång. Firade lilla jul förra helgen, igår var jag på Oh helga natt med Hännie, mamma och pappa och idag köpte jag och Mallan första paketet pepparkaksdeg för säsongen. Och fler ska det bli, älskar verkligen pepparkaksdeg, även om inte magen gör det.

Var hemma i helgen igen (varit hemma nu varje helg den senaste månaden) för att fira Emelie som fyllde år.  Först var vi och åt på den nya Indiska resturangen Laxmi, vi var ett sällskap på 10 personer, sen fortsatte vi till Poco Loco där det blev massa dans och lite skumpa. Blev en riktigt lyckad kväll och tur det för nu tänkte jag inte åka hem igen fören till jul, är ju inte så långt kvar till dess och så har jag massa att skriva på uppsatsen. Så nu ligger allt fokus på uppsatsen. Okej, fokuset har legat på uppsatsen tidigare också, men nu ligger all fokus på uppsatsen. Den ska bli så bra att det inte är sant.

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0