yo,

Jahapp, då har man fått yttligare klagomål över att det var ett tag sen jag uppdaterade här i bloggen. Så nu är det bara att skriva.

Åkte hem till Vässan i torsdags så har tillbringat helgen där och gjort massa skojiga saker. I fredags var jag på bio med Emilia, vi såg Water for elephants och den var riktigt bra. Igår var jag och familjen hos mormor och morfar för att fira att han fyllt 80 år, grattis igen morfar! Var kul att träffa kusinerna igen som det var ett tag sen man träffade sist, i alla fall Malin. Mathias var ju med och firade mamma. Idag har jag gjort massor av ingenting, hjälpt pappa fixa altanen och lite så. Sen åkte jag tillbaka till Örebro.

Världens roligaste uppdatering jag vet, men har ingen fantasi just nu. Haha. En liten uppdatering i alla fall och nu ska jag komma igång med uppdateringar minst en gång om dagen igen.

MJAO!


Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du uppdaterar bloggen igen! :) Kram kusin Malin

2011-04-19 @ 17:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0