wohoo,

Nu känner jag mig äntligen helt nöjd och klar med det argumenterande talet jag ska hålla imorron. Hade skrivit ca 3/4 delar av talet (hade bara avslutningen kvar) när jag satt mig på bussen tillbaka till Örebro. Då insåg jag att talet sög så tog blocket jag hade i handväskan och gjorde en tankekarta om hur jag ville att talet skulle se ut, så nu på eftermiddagen har jag skrivit om hela talet. Men det känns bra, det känns som jag kommer få ut det jag vill av mitt tal nu. Att jag är klar med talet ska firas med att gå och handla lite mat, säkert nå godis/glass eller nått sånt samt ett avsnitt från min älskade O.C. box som kom igår, hihi.



Tankekarta a lá Fia. Jag måste bara få säga det också att jag älskar tankekartor, dom gör att jag i alla fall ser allt på att tydligare sätt :D


Kommentarer
Postat av: Flodis

Personligen har jag aldrig förstått meningen med tankekartor. Blir bara förvirrad. Föredrar listor...

2010-09-29 @ 18:21:51
Postat av: Fia

Okay, listor har du nog fått från pappa dåra ;)

2010-09-30 @ 06:52:24
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0