back in örebro,

Jupp, då var man tillbaka i Örebro igen efter två veckor då. Tur att min roomie Mallanbrallan hade slängt en del från min hylla i kylskåpet, skulle inte va så kul att komma tillbaka till sur mjölk som nästan är på väg ut ur paketet eller så, haha. Resan hit var jobbigare än jag trodde att den skulle bli, har ju inte varit bland så mycket folk under sjuk tiden så det var lite läskigt när dom pratade. Tyckte bara att det blev ett enda stort surr och att alla prata i munnen på varandra och aah, inge kul.

När jag kom till lägenheten var det i alla fall dags för att skriva färdigt talet som jag ska ha för responsgruppen idag. Ska bli spännande att höra vad dom har att säga om mitt manus. Jag tycker egentligen inte om att stå och prata själv inför folk, men har börjat inse att det kanske inte är så farligt och att eftersom jag inte tycker om det kanske det är bra att träna, jag vet inte. Sen är det väl lite grejer hit och dit som ska ändras på talet sen ska jag hålla det på riktigt eller vad man nu ska säga på fredag. Kommer nog gå skitbra. Innan dess har jag även en uppsats i företags ekonomin som ska va inne på torsdag 23.00, men det blir en baggis.

Nu ska jag gå och äta lite frulle, magen skriker efter macka med lördagskorv. Ni får ha det så bra idag,
MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0