tjolahopp,

Motivationen att blogga den senaste veckan har varit = 0. Vet inte varför, har bara inte kännt för't. Men nu är jag på g igen eller vad man nu ska säga.

Har varit hemma sen i onsdags och det har varit superskönt. Under den tiden har jag pluggat till duggan som är imorron (vilket inebär att jag åker tillbaka till Öret idag) umgåts med lite kompisar, firat Olle som fyllde 70 år i lördags och massa andra roliga saker.

Igår övningskörde jag med pappie och det gick bra. Lyckades övertala honom att vi skulle åka ut till Hummelsta för att köpa godis från den stora godisaffären där innan dom skulle stänga igen p.g.a. E18 inte går igenom där längre. När vi kom dit tyckte vi det såg väldigt mörkt ut så körde med bilen fram till dörren och på den stog det STÄNGT! Så dom stängde godisaffären i helgen redan, så himla typiskt när man äntligen tar sig dit ut :(

Nu ska jag gå och busa lite med kissarna,

MJAO!


Kommentarer
Postat av: Leiden

nej men hummelsta.... haha men men du får ta dig till coop denna vecka där godiset bara kostar 39 kr kg för medlemmar. =)

2010-10-26 @ 15:49:56
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0