14 oktober,

Hade en jätterolig kväll ute med Örebrobrudarna igår. Vi dansa i stort sätt hela kvällen och dom flesta av er nog redan vet älskar jag att dansa :D Sen är jag glad att vi dela taxi tillbaka till lägenheten, yttligare ett överfall har begåtts här i Örebro. Den här gången vid Tybble. Tidigare har vi brudar lite halvt viftat bort överfallen och bara "joo men det hände ju på andra sidan stan, här är det inten fara" men Tybble ligger ju bara nån km från oss. Läskigt!

Nu sitter jag här med garn och nål i högsta hugg, eftersom bägge syrrorna börjat virka vill inte jag vara sämre, haha. Nej, men jag tyckte det var kul att virka när jag gick på högstadiet. Det jag börjat virka på nu ska till slut bli en gris, vilket är ganska svårt att se nu så tänker inte ens visa er :P Nä, åter till virkandet,

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0