tråkvecka,

Aaah, hittills har den här veckan varit en tråkvecka med lite roliga händelser där i mellan. Har mest jobbat med hemtentan som jag bara har 1,5 fråga kvar på nu, weei. Ska till skolan imorron för att kopiera några sidor sen plugga med Bellsan i bibban. Eller plugga med och plugga med, hemtentorna gör vi ju var och en för sig men då kan man i alla fall disskutera lite och så. Alltid roligare med lite sällskap. Planen är att bli helt klar med hemtentan imorron så jag slipper åka till skolan sen och lämna in den. Då kan jag och Bellsan ägna oss helt och hållet åt Irenas födelsedags tårta på fredag, den kommer bli så sjukt fin. Lovar att ta bilder på den sen när vi har gjort den, haha. 

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så blir nog att jag lagar lite mat istället,

MJAO!




Tycks försten om den här underbara bilden jag tog på Oscar förut till en fotouppgift? Saknar mina kissar otroligt mycket just nu, ska bli skönt att åka hem nästa helg. Saknar så klart familjen också, men är riktigt tommt här i Örebro utan några kissar, jag menar personer finns det ju. Inte lika underbara som familjen men ni fattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0