kampanj,

Jaha, då var man tillbaka i Örebro och skolbänken igen. Nu håller vi på vi på med ett kampanjarbete som ska hanlda om självförsvar. Vi har vait självförsvar p.g.a. alla våldtäckter och överfall som hänt här i Örebro den senaste tiden. I den här kampanjen ska vi först göra en kampanjplan sen en folder och sist men inte minst en websida. Såå intressant för er att läsa om va? Haha.

Ska jag vara ärlig kommer jag för tillfället inte på nått mer intressant att skriva om, *illa* Återkommer säkert lite senare under eftermiddagen/kvällen med nån roligare uppdatering, just nu är jag supertrött eftersom jag vaknade tidigt helt i onödan imorse, bläh.

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0