hejhej, hemskt mycket hej,

Kanske redan haft den rubriken tidigare, aja strunt samma.

Nu hela helgen har jag varit på resande fot, och haft skitkul. I fredags satt jag mig på tåget och åkte ner till Floda som ligger strax utanför Göteborg för att gå på Mallanbrallan och hennes kompis födlesedagsfest, var riktigt kul. Dock lite läskigt till en början eftersom jag bara kände Mallanbrallan, men gick bra och lärde känna en hel del härliga personer. I lördags fortsatte min Sverigetripp till Skövde där jag gick och såg SATC 2 på bio med Empa, Amanda och Sara. Den var rikigt bra, dock tycker jag nästan att ettan var bättre men så är det ju nästan alltid. Efter bion var vi ut och dansa en sväng. Igår var det fika och en sväng på stan i Skövde som gällde, sen åkte jag tillbaka till Örebro där jag befinner mig nu i skrivande stund.

Hade inlämning av B-uppsatsen idag, nu väntar bra opponeringen på onsdag, sen blir det säkert nått vi ska fixa på uppsatsen och efter det är det sommarlov, woop woop.

Orkar inte skriva nå mer nu så bjuder på en bild på en härlig sommarbild från i fredags,

MJAO!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0