1 maj,

Igår när jag kom hem vid åtta tiden åt jag med familjen sen blev jag hemma resten av kvällen också. Jag firade helt enkelt inte valborg i år. Ju försig brukar jag inte fira det heller, tycker att det är lite överskattat. Okej, det var kul när man var liten och gick till majbrasan och busade runt med sina kompisar. Men vad händer egentligen nu förtiden på valborg när man är i min ålder? Känns som att det inte händer något man inte kan göra någon annan dag i alla fall. Fast har hört att det ska vara rätt skoj att fira valborg i Uppsala.

Nu börjar mina två sista veckor som tonåring, halleguttan säger jag bara, haha.

MJAO!


Kommentarer
Postat av: Leiden

Två veckor kvar sen blir du kvinna haha

2010-05-02 @ 23:08:07
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0