rubrik?

Usch vad det är tråkigt med rubriker när fantasin bara sviker. Haha, det där rimmade ju nästan. Aja, är hemma hela den här veckan. Har en litteraturuppgift som går ut på att vi ska läsa en bok och sedan skriva en resention *stavning :s*.

Har inte gjort så fasligt mycket sen jag skrev sist. Efter jag tränat så blev jag jätteförkyld, antagligen eftersom det var så länge sedan jag tränade innan dess. Hade i stort sätt inte tränat någonting på ett år så jag förstår att kroppen blev chockade eller vad man nu ska säga.

I lördags var jag i alla fall på födelsedagsfest för några gamla klasskompisar, var jättekul att träffa allt folk igen. Vissa hade jag inte träffat sedan studenten, och det är illa. Bilder från det kommer när jag fått några från Madde, hade inte själv med mig kamera.

Kanske lite tråkigt blogginlägg, men nu vet ni i alla fall att jag fortfarande existerar haha,
MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0