allmänt skruffs,

Har haft en jättebra helg, efter dom dumma tentorna i alla fall, haha.
I lördags var jag ute med Örebrobrudarna, och det var lika kul som vanligt. Hade som vanligt inte med mig kameran så bilder från den roliga lördagskvällen kommer när brudarna skickat några. Igår (söndag) var jag bara "hemma" och hade en seg och deg dag. Kollade lite Förhäxad och Sex and the City. Idag har jag varit på introduktion och föreläsning till den nya delkursen. Efter föreläsningen kändes det som att den här kursen faktiskt kommer gå helt okej, och den handlar om saker som jag faktiskt tror att jag kommer ha nytta av i framtiden vilket är en väldigt stor fördel när jag ska lära mig saker. Jag måste veta varför jag ska lära mig saker och till vilken nytta jag lär mig dom, annars anser jag bara att det är onödigt och då går det som det går. Efter föreläsningen gick jag och Tamara till Ica och handlade lite, åker hem på onsdag eller torsdag så behövde inte handla så mycket :)

MJAO!

p.s. saknar min lilla Oscar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0