utgång,

Vi trotsade vädret och drog till vårat älskade Strömpis igår kväll i alla fall. Hade en jättetrevlig kväll och har insett att jag kommer sakna Thobbe sjukt mycket när han flyttar tillbaka till Tjockholm :/ Vi är ju liksom Hugo och Barbie (internskämt, haha)

Kvällens bästa var nog Mallan som fem i tolv skulle springa till baren för att köpa en till cider medans det fortfarande var happy hour. Då stod en kille i vägen så skulle hon svänga runt honom lite snyggt vilket resulterade i att hon ramla rätt ner på golvet och skrapade sönder sina leggings vid rumpan. Jag och Thobbe bara stod där och garva medans hon sträckte sig efter sin cider som hon redan hade. Hahaha. Roligaste med det var att jag ramlade tidigare igår när jag skulle ta ut pengar, så jag vet precis hur hon kände sig :p

Efter utgången blev det nattamat på Max, mmhmmh.

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0