tralalala,

Usch, så segt att hitta på rubriker till alla inlägg, haha. Nu är jag i alla fall tillbaka i Örebro. Åkte hit igår och var framme vid åtta tiden, då hade Mallan redan gått och lagt sig men gick upp för att prata lite med mig. Fattar inte hur man kan gå och lägga sig så tidigt, menmen då vaknade hon ju vid sex imorse så :p

Dagens föreläsning var på förmiddagen och var ganska intressant, nu går vi igenom lite olika mediateorier och ska göra nått litet grupparbete som vi ska ha seminarium på nästa vecka. Min grupp ska börja med själva arbetet imorron, och förhoppningsvis bli klara med det då också. Är inte sånt stort arbete, vi ska mest disskutera och sedan på seminariet berätta om vad vi kommit fram till.

Nu sitter jag här och lagar lite lunch/vad man nu kallar det halv två på eftermiddagen.

Fått lite roliga nyheter av Lillstrumpan, hihi. "Min lilla ponny min lilla ponny, skoj och lek varenda dag"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0