snöstorm,

Hmm, var världens snöstorm i eftermiddags när jag och Mallan skulle gå till skolan. Sen lugnade vädret ner sig ett tag, dock snöade det fortfarande. Sen nu har det börjat snöa så där jättemycket igen :/ Okej, jag älskar snö, men nu har jag tröttnat på den.

Dagens föreläsningar var en av de tråkigaste jag har varit på, satt bara där och kände bläbläblä. Tur att jag har en sån bra kompis som Mallanbrallan som antecknade åt mig, haha.

Efter föreläsningen tog jag mig ner till staden och träffade Systeryster för att gå på Hindersmässan, en jättemysig marknad som är i Örebrocentrum från idag till på lördag. Köpte brända mandlar och lite så. Systeryster skulle även in till en "riktig" affär för att köpa garn så gick vi förbi Wedins Accent där vi råkade köpa varsin väska, hihi.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu ikväll, lutar mot utgång. Thobbe, en kompis här i Örebro, ska flytta tillbaka till Tjockholm så är tänkt att vi ska ha avskedsfest för honom. Om man nu orkar ta sig ut i snön, bläää.

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0