shululu,

Ledsen att det inte blev nått mer inlägg igår än min sjuka dröm, men under dagen pluggade jag. Sen bakade jag kladdkaka som jag och Mallan (min roomie) åt medans vi kollade på en riktig tjejfilm jag aldrig sett förut, Something new tror jag den hette. Var riktigt söt faktiskt. Handlade om en svart kvinna som hade en ideal bild om hur den perfekta mannan skulle se ut (svart, bra jobb, snygg mm), sen var hon på blind-date med en vit kille. Ni kan ju tänka er fortsättningen.

Det som gäller idag är en snabb sväng till skolan, förbereda inför seminariet på fredag och sist men inte minst ska Systeryster komma över på middag. Får se vad jag hittar på för mumsigt, dock är jag inte så bra på att laga mat men jag tror jag vet vad jag ska laga i alla fall. Sen finns det alltid kladdkaka från igår så går inte maten att äta gör i alla fall den det, haha. Och om du läser det här Systeryster: Ta med dig min brödkavel så vi kan banka vett i det trådlösa nätverket också, hahaha.

MJAO!

P.S. Ni kanske har sett att jag bytt header på bloggen? Den är i alla fall bara tillfällig, tröttnade på den gammla och håller på pyssla ihop en ny :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0