hmm,

Klockan är nu över ett men jag kan inte somna, är för många tankar som snurrar runt i skallen på mig, skit. Dagen har varit helt okej i alla fall. Träffade Empa som jag inte träffat sen nyår. Vi strosa runt lite på stan, jag klippte mig och lite så. Sen har jag åkt tillbaka till Örebro, men det hade inte kommit någon ny roomie, jag och Mallanbrallan börjar bli lite nyfikna nu. Det ska ju komma en till och bo med oss snart, vi vet bara inte när eller vem. Spännande.

Nej, nu ska jag gå och försöka sova igen. Introduktion till nya kursen imorron, hmmf.
MJAO!

Bjussar föresten på en gammal bild på mig och Empa som jag hittade för någon dag sen, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0