hi there,

Nu är tentan inlämnad så nu är jag tillbaka :)
Blev dock lite kaos när jag skulle lämna in den. Eftersom att jag inte har nån skrivare här "hemma" i Örebro skickade jag dokumentet till mig själv och skulle skriva ut det i skolan. När jag kom till skolan visade sig dock att jag hade skickat fel dokument. Så det var bara att åka "hem" igen och skicka iväg rätt dokument och så. Hahaha, det är bara en stressad Fia som lyckas med sånt xD Det fixade ju sig i alla fall och det är huvudsaken.

Aaah, vad har jag mer gjort idag då? Köpt en ny kalender, nagellack och lite småprylar hit och dit :) Sen var jag duktig och handlade lite mat för äta bör man annars dör man.

Nu ska jag kolla vidare på Familjen Annorlunda (hade velat ha dig här och kolla det med mig nu mamms)

MJAO!



Visst var jag kreativ som rita en personlig framsida? HIHI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0