21 januari,

Sitter för första gången någonsin med datorn i köket här i Örebro. Ni får gärna kalla mig trög om ni mår bättre av det, jag har nämligen inte tänkt på att jag har trådlöstnätverk och kan sitta med datorn i köket förren nu, haha. Heja mig. Jag har så klart använt mig av det trådlösa sedan Systeryster var här och installerade det, men bara i mitt rum. Ibland är man allt bra blond, haha

Jaa, vad tänkte jag skriva mer då, hmm? Jo, jag åker hem idag igen. Borta bra med hemma bäst. Nej, men nu är det så att jag trivs helt okej bra här i Örebro, men jag åker hem så ofta jag bara kan för jag trivs bättre där. Så bli inte förvånade om uppdateringen blir kass nu i några dagar som vanligt.

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0