17 februari,

Tentan och tillbakaresan till Örebro närmar sig med stora steg, usch vill verkligen inte :/ Men jag vet fortfarande inte vad jag skulle göra istället så det är bara att bita ihop och göra mitt bästa. Det här med att plugga på universitet går verkligen upp och ner, vissa dagar är jag jättepositiv till det och tycker att det är jättekul medans det andra dagar bara känns piss. Och just nu är jag inne i en tycka-det-är-piss-period. Blää. Har nått att se fram emot i helgen i alla fall, då ska nämligen min lilla vän Madde hälsa på mig i Örebro, weei :)

Nej, åter till piss-pluggandet (och jaa, jag kanske är lite väl negativ idag, menmen)

MJAO!


Kommentarer
Postat av: Flodis

Kan det vara så att du är i en tycka-det-är-piss period eftersom du inte är i Örebro utan hemma och njuter av det.

2010-02-17 @ 15:34:22
Postat av: Patrik

vad pluggar du för något? =)

2010-02-19 @ 02:00:25
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0