11,

Gud va jobbigt det här blev. Den här punkten har Systeryster gått och väntat på i flera veckor, så nu gäller att det blir bra, haha. Punkten ska nämligen handla om mina underbara syskon. Nu är det så här att jag har riktigt dålig fantasi och inte vet vad jag ska skriva, men kommer säkert på nått. Johanna är den älsta i syskonskaran och är 27 år. Hon bor i Örebro och jobbar som lärare. Något som hon har som jag är lite avundsjuk på är att hon alltid varit sån duktig flicka (alltid haft ordning på rummet, duktig på att plugga m.m.) Miapia är precis som jag mellanbarn i skaran. Hon är 24 år och bor i Vässan tillsammans med hennes sambo David och vovve Ace. Jag beundrar henne för hennes drivenhet, hon pluggar och jobbar och aah det är alltid någonting som hon håller på med. Yngst i familjen är lillebror Jocke. Han är 17 år, bor här hemma med mamma och pappa, läser byggprogrammet och håller på med hockey. Något som är bra med lillebror är att han alltid är så full i fan, haha. Skämt o sido men när vi var små slogs vi alltid så är kul att vi idag är så bra kompisar :) Nu har jag ingen fantasi alls kvar så bjuder på en fin bild på Systeryster och Lillstrumpan istället,
ÄLSKAR ER MINA SYSKON!


Kommentarer
Postat av: Flodis

Alltid haft ordning på mitt rum, har du inte hört om mina strumpor...

2010-12-28 @ 22:10:17
Postat av: Fia

Haha jo, men det är väl enda stökiga du haft på ditt rum? :p

2010-12-28 @ 22:18:21
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0