morronmänniska,

Njaa, som dom flesta av er nog redan vet är jag verkligen ingen morgonmänniska. Jag brukar sova bort hela mornarna men igår gjorde jag nått som t.o.m. förvånad. När jag gick och la mig vid tolv (jag vet, egentligen aldeles för sent för en måndag men fasnade i ett tv-program) så fick jag massa inspiration till att skriva på informationsbladet som ska vara på 4000 tecken och inskickat idag senast klockan 17.00. Så jag satt mig vid datorn och gjorde typ 3/4 delar av bladet, bara så där klockan tolv på kvällen. Hahaha, är man lite speceill så är man.

Jag om skolan skulle vara på kvällen, haha


Kommentarer
Postat av: Flodis

Du får väl börja att lobba för senare skoldagar...

2010-08-31 @ 19:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0