12 augusti,

Uppdateringen här i bloggen är för tillfället inte den bästa, men det är för jag inte gör så mycket annat än försöker plugga. Jag MÅSTE få godkänt på omtentan nästa vecka, annars måste jag läsa om den delkursen nästa termin (på våren) och det orkar jag verkligen inte göra, att ha läst delkursen en gång var jobbigt nog.

Igår kväll var jag i allla fall ut en sväng med Emilia för att ta en drink på Tabazco. Blev en riktigt trevlig kväll med massa tjejsnack, så tack för det Kakkan!

MJAO!



Haha, snyggt att drinken nästan smälte bort


Kommentarer
Postat av: Flodis

Lycka till imorgon men jag antar att det kommer att gå superbra eftersom du pluggat så mycket att bloggen inte fått någon uppdatering...

2010-08-19 @ 21:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0