tjolahopp,

Har det jättebra som vanligt här hemma, därför uppdateringen inte varit så bra. Precis som vanligt när jag är hemma. Tänkte uppdatera lite granna nu i alla fall.

Har haft en jättetrevlig påsk, har bara varit här hemma, haft lite gäster och så. I lördags var mormor och morfar här och åt påskmat, sen lite senare kom Miapia och David. Dom hade med sig sin lilla vovvsing Ace. Och var stor han hade blivit. Eller aah, chiwawor är inte speciellt stora (minismå ju) men han hade blivit stor om man jämför med första gången han var här och hälsade på. I söndags fyllde lillebror år, det firade vi genom att ställa oss nedanför trappen och sjunga "ja må han leva" ända till han kom ner. Vilket blev alla 5 verser, haha. Sen kom morbror och hans sambo för att gratta lillebror.

Och igår snöade det, snö 5 april, mysko. Nu är det i alla fall sol och det älskar jag, våren är verkligen på väg med stora steg nu. Såg t.o.m. Krokusar när jag övningskörde med pappa i söndags. Och grannarna har fått snödroppar. Nu är det bara Tussilagorna som saknas, sen är det vår på riktigt.

Hörs kanske senare när jag åkt tillbaka till Örebro, som jag ska göra idag.

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0