rubrik,

Tycker inte om det här med rubriker, speciellt inte på morronen när fantasin inte riktigt kommit igång än. Aja, är i Örebro nu igen, har haft en jättebra helg hemma som vanligt. Har egentligen inte gjort nått speciellt förutom grattat min morbror som fyllde 50 år i söndags (fast vi var där och grattade honom på lördagen då det bjöds på italiensk mat och tårta, mums) och övningskört. Det här med övningskörandet går bara bättre och bättre, hoppas jag tar körkortet snart, skulle vara sån frihet. Nu vet jag att säkert många av er tänker "frihet jo tjena, vet hon vad bensin kostar egentligen?". Men ändå, fatta friheten att kunna åka i stort sätt vart man vill när man vill.

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer, tänkte bara lägga in tussilagobilden jag lovat.
MJAO!



P.S. Nu har jag, pappa och mamma även observerat tussilagos hemma i Västerås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0