byebye Stinky,

Första gången på länge som jag gått upp ur sängen och verkligen kännt för att blogga lite.

När jag vaknade hade jag fått sms av mamma om att hon ska ta bort Stinky idag, haha. Och för er som undrar är Stinky gipset på hennes fot. När jag var "mammavakt" i helgen kom vi fram till att hennes fot verkligen stank p.g.a. gipset och att hon då inte kunde tvätta sin fot ordentligt så när det kom vindpustar från foten kvävdes man nästan. Skämt å sido men stank verkligen så då gav jag den smeknamnet Stikny. Vilket hela familjen tyckte var ett väldigt bra smeknamn, så jag hoppas att ni använt det flitigt nu sista veckan. Hoppas för mammas skull att hon slipper gips i fortsättningen nu. Skulle vara hemskt för henne att ha den nu när det börjar bli varmare, då skulle det säkert bli DubbelStinky eller nått sånt. Tyvärr har jag ingen bild på Stinky här, men kanske i helgen.

Nu ska jag gå och äta en räkmacka till frukost/lunch/brunch vad det nu kallas den här tiden.

MJAO!

En annan liten Stinky, älskar honom, haha

Bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0