todieluu,

Lika dålig uppdatering som vanligt, sorry. Har i alla fall varit hemma i helgen vilket var underbart :D Nu är jag tillbaka i Örebro och funderar på om jag kanske ska ta en cykeltur till centrum. Skulle behöva skaffa lampor till cykeln, bibliotekskort sen är jag jättesugen på caswenötter *stavning :s* Haha. Sen kanske gå runt i lite affärer, hihi =)

Fast först ska jag nog plugga lite, har en gruppuppgift som ska vara inne på onsdag. Var i skolan idag ca 1 timme och diskuterade lite och så, nu ska jag bara skriva ner delar av det som vi diskuterade så ska väl inte behöva ta sååå lång tid?

Aja, uppdaterar senare ikväll så får ni höra hur cykelturen gick, haha,

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0