cyckling,

Hittade både till centrum och tillbaka igen, så blev ingen rolig story att berätta. Det var för bra skyltat helt enkelt, haha. Köpte lampor till cykeln i alla fall, biblioteket tar jag nån gång senare. Caswenötter blev det inte heller, istället blev det en jätte fin t-skirt. Och jag vet, jag kanske egentligen inte har råd med det nu när jag studerar och precis beställt böcker för massa pengar. Men den var så himla klockren så var tvungen att köpa den. Var nån special edision också så finns inte kvar så länge :p

Emelie kom nyss med skönaste komentaren om mitt shoppande:
- du kommer aldrig klara dig därborta, dom verkar ha för bra affärer för det, du får flytta upp till norrland om du ska klara dig :D

Nej, nu ska jag kolla lite på dumburken :)

MJAO!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0