15 september,

Usch vad jag har dålig fantasi när det gäller rubriker, haha.

Tänke skriva lite om gårddagen eftersom jag inte orkade skriva nått igår (läs hann inte på morronen och blev jättesur på kvällen när msn och fb krånglade så stängde av datorn, haha)

Började i alla fall med shopping av lite små saker som hårsnoddar. Förstår inte hur dom kan komma bort hela tiden, hårsnoddar och hårnålar försvinner ju alltid. Sen var det chibata lunch på stugan med Hammarn som gällde. Efter det var jag duktig och övningskörde, gick riktigt bra faktiskt :D När jag hade brummat ett tag träffade jag Hammarn igen. Då letade vi reda på lite tröjor till honom, slutade med att han hade en kasse från varje sportaffär, haha. Eftermiddagen slutade med en brownie på Wayne's som Hammarn bjussade på.

När jag kom hem var jag duktig och hjälpte pappa med maten, jag grillade korv och han gjorde potatismos. Efter maten var jag förbi Sindmark och kollade Herkules, "kooom och se Herkules på g, tralalalala"

Det var vad jag hade att skriva med min braiga måndag,

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0