5 oktober,

Hejhej, hemskt mycket hej.
 Som ni kanske har märkt har jag inte skrivit en endaste rad dom senaste dagarna. Har helt enkelt inte kännt för att blogga, men nu är jag på g igen :)

Tentan i fredags gick faktiskt bättre än väntat, kommer minst att gå godkänt i alla fall. Och på universitetet kan man ju bara få icke godkänt, godkänt och väl godkänt så tycker att det är helt okej i alla fall. Senare på fredagskvällen var det inflyttningsfest hos en kompis som gällde. Hade ganska kul, kul att träffa en hel del gamla godingar från gymnasiet :D

I lördags var familjen på en liten stadstripp, där blev det att jag köpte en skinnklänning och Lars Winnerbäcks senaste skiva, hihi.

Igår gjorde jag egentligen inte så mycket. Det mest woooowiga eller vad man nu ska kalla det jag gjorde var att övningsköra, och det gick bra. Var dock lite läskigt när det hoppa fram 3 rådjur från diket så jag var tvungen att bromsa in ordentligt.

Idag har jag varit på stan en sväng och fikat med Hammarn, Virre the Firre och Simon :)

Jaaa, det var allt jag kände för att skriva om för tillfället, hörs nog imorron,
MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0