28 oktober,

Hejhej,

Idag har jag egentligen inte gjort så mycket. Hade ingen skola men åkte till skolan en sväng ändå för att lämna in ett arbete. Efter det gick jag runt lite på stan här i Örebro med Neda och Sinko, trevlans. Köpte en grej till min Halloweenutstyrsel jag ska ha på Maddes fest som är nästa vecka :)

När jag kom hem från stadstrippen kollade jag lite Förhäxad som vanligt, haha snacka om att jag blivit beroende av den serien men den är ju såå bra. Sen när Juttaskrutta kom hem till hennes lägenhet gjorde jag pankisar, har verkligen blivit kung på det nu :D Dom går inte ens av längre när jag vänder dom, weeei.

Håll tummarna för att jag får åka och hämta hus/rumms nyckeln till min lilla bostad här i Örebro imorron eller på fredag, då är det flytt i helgen som gäller. Spännande men samtidigt lite läskigt, vet inte riktigt vad jag tycker om det än, hmm.

MJAO!



Bild på Madde och mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0