1 oktober,

Nu är det officiellt första höstmånaden, och det kändes verkligen imorse. Usch och blä vad kallt det var, uggiburrburr. För tillfället sitter jag här med en kopp varm choklad med mini marsmellows i, mumsigt värre :D

Efter tv-programmet jag kollar på nu (nått kriminalserie) ska jag ta och läsa igenom allt till tentan en sista gång och sen sova. Upp tidigt imorron och skriva tenta, usch, så hinner/orkar inte skriva nått imorron på morronen. Efter tentan ska jag åka hem :D Så ni kommer inte höra från mig fören vid fem tiden imorron, håll tummarna för mig under tentan :D

MJAO!


Kommentarer
Postat av: Leiden

ja du det är svårt att tyda på bilden men jag lärde henne hur man gör snygga sexiga dip ner och sedan upp inte för att vi ser varken snygga eller sexiga ut

2009-10-05 @ 08:59:49
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0