hejhej hemskt mycket hej,

Introduktionen var helt okej, tog bara en halvtimme och verkar som det kommer bli en rolig delkurs. Kommer vara tre små delkurser och sedan hemtentor på dom. Tycker att det känns bra att den är uppdelad så det blir tre små prov istället för ett stort, mycket lättare att plugga till det då :)  

Nu på eftermiddagen har jag inte gjort så jättemycket. Pratat lite i telefon med Empa och fått en rolig nyhet (hon ska snart komma hit och hälsa på) sen med mamma som ska börja fixa med mina gardiner. Sedan har jag även bakat kladdkaka, som inte blev speciellt lyckad eftersom ugnen här i Örebro är lite knas :/

Nått annat kul jag gjort i eftermiddag/kväll är pratat med min nya rumskompis Malin. Klockren tjej verkligen, det här kommer nog bli bra :)

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, så jag skriver inge mer nu
MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0