12 november,

Hade en jätterolig eftermiddag med Fredrik (Hammarn) på stan igår. Spicy var lika gott som vanligt, om inte godare nu när jag inte ätit det på ett tag. Och så hittade jag klänning till 80 års festen i Finland.

Just ja, det har jag inte skrivit, att jag ska till Finland nu några dagar. Ska bli skönt att komma bort från vardagen ett tag :)

Nej, nu måste jag fortsätta packa men tar med mig datorn p.g.a. massa plugg så får se, kanske uppdaterar lite när jag är i Muminlandet, haha. Ni får i alla fall ha det så bra :D
MJAO!


Kommentarer
Postat av: Leiden

det ska jag göra och ha det så trevligt borta i öst.

2009-11-12 @ 14:43:22
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0