11 november,

Hej Hå,

Har varit lat och inte orkat blogga nånting den senaste veckan, men nu är jag igång igen :P Kändes som omtentnan i lördags gick bra, så jag kommer nog få g på den i alla fall, Maddes halloweenfest var jätterolig. Var riktigt kul att träffa alla gammla godingar som jag inte träffat på jättelänge.

I söndags var Miapia här och hälsade på med hennes lilla vovvsing som skrämmde skiten ur Caesar, haha. Såg riktigt kul ut med tanke på att Caesar är så mycket större än Ace (vovvsningen). Ace var supergullig, vilket även ni kommer få se eftersom jag lägger upp bild, hihi.

Senare på söndagen var det även dags att åka tillbaka till Örebro. Kom hem därifrån igår, weeei :D

Dagens planer är att skrutta runt lite på stan, och äta på Spicy Hot. Har verkligen sett fram emot Spicy eftersom jag inte ätit där på över två månader och dom har så himla god mat.

Aja, nu är det dags att hoppa in i duschen.
 MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0