30 maj,

Först måste jag bara få säga att Elbafesten igår ägde, vi på tvär ägde. TV06 shalalalala. Vi har bara vinsten kvar, vinsten kvar, vinsten kvar. Haha, hade riktigt ont i halsen när jag satt på båten på väg hem, men det var det värt för fy bubblan va skoj jag hade.

Just nu sitter jag här på en picknickfilt på gräsmattan med Coca-cola i ena handen, choklad i den andra och bara njuter av solen, 35,3 grader är inte fy skam.

Får se vad kvällen bjuder på för skojsigheter. Skulle knappast säga nej till en grillfest eller nått sånt, hihi
Puss!

P.s. hoppas att du har det kul i USA Miapia :)


Kommentarer
Postat av: Mia

jag har det hur bra som helst, det är varmt som tusan här också. Satt ute och drack en iskaffe i bara linne klockan 7 på morgonen.

2009-05-31 @ 18:51:14
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0