090324

Skönt det blev med bara en lektion idag, hihi
Efter den lilla historialektionen så åkte jag och Emelie ner på stan en sväng. Blev lite lunch på Spicy. Så klart spelar dom favvolåten snälla snälla. Seriöst tror nästan den låten har börjat förfölja mig, haha. Efter Spicy blev det en ny marcara till Fia, happyface.

Nu sitter jag och skriver lite på ett svenska arbete som ska va inne på fredag, lika bra att börja i tid så jag slipper stressa igenom det sista minuten, vilket är väldigt typiskt mig. Våren har kommit tillbaka nu också, hade ju riktigt härligt vårväder förra veckan som var ute på vift under helgen. Nu fattas det bara att det ska bli lite varmare också.

Lite uppdatering nu i alla fall, mer kommer lite senare ikväll,
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0