090320

Hej hopp!
Har varit jätteslö idag och inte orkat skriva nått. Orkar inte skriva så mycket nu heller *ska snart tillbaka till tvn och kolla let's dance* men tänkte i alla fall dela med mig av dagens bästa som var systeryster. Hon och jag var på väg hem från bussen så ser vi plötsligt att det kommer en kille på moppe. Jag tror då att det är våran lillebror och säger det åt henne, sen ändrar jag mig, så ändrar jag mig igen, inser till slut att det inte är han men det gör inte syster så hon vinkar, lipar och har sig. Killen på moppen kollar då  frågande på henne som hon vore dum i huvet eller nått och jag kunde verkligen inte sluta skratta. Hade ju lika gärna kunna varit jag som vinka och tokade, hahaha xD Kanske inte låter så kul så här, men vissa av er kanske fattar humorn i det hela :P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0