090312

Dagen började med spanskalektion där vi var 3 personer, haha. Alla andra stackare var sjuka och lite så. Sen hade jag hål 2 timmar, inte så kul när inga andra kompisar har börjat så bestämde mig för att åka ner på stan och kolla födelsedagspressent till mamms som fyller år imorron. Bidde en jättefin pressent, hoppas hon blir glad. Så bidde det en jättefin lila kjol till mig också som jag har kollat på ett bra tag men inte orkat prova. Kanske nått att ha på sig på lördag kanske? Haha, ne nu ska jag inte jävlas :P

Efter stadstrippen åkte jag tillbaka till skolan och hade svenska sen hälsopedagogik. På hälsopedagogiken kollade vi på nån film om olika bantnings metoder. Har aldrig hört talas stenåldersmetoden förut, men tydligen var den väldigt effektiv. Inte för att jag ska banta eller nåt sånt, absolut inte, haha

Efter skolan var det dags att brumma lite igen, gick superbra :D
Nee, nu orkar jag inte skriva nå mer,
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0