heej,

Nu är er allas favoritbloggare Fia tillbaka igen, haha. Efter att ha testat på metrobloggen en sväng kom jag fram till att det var roligare att blogga här. + att jag har bloggat här över ett år och kan va kul att gå tillbaka och kolla lite då och då. Så det blir den här bloggen som gäller nu framöver :D

Så vad har hänt idag då? Egentligen inget speciellt faktiskt. Har bakat en jättemumsig kladdkaka, mumsmums säger jag bara. Inte för att låta ego, men har blivit riktigt duktig på att baka kladdkaka nu.
En annan sak jag har gjort nu ikväll är gosat in mig i en ansiktsmask. Nån choklad lermask från Åhlens som skulle återfukta och rengöra porerna. Och återfukta och rengröra gjorde den verkligen, och den luktade grymt gott också. Det enda jag har att klaga på är färgen. Började tänka på "Djungel George" och när Urselas *stavning* fästman ramlade i elefantbajset. Haha. Men som sagt, trots den inte så mysiga färgen var lermasken väldigt mysig.

Ne, nu tror jag att jag ska ta och kolla lite film. Hörs imorron,
Puss!

P.S. kul att du har skaffat internet nu systeryster :D
Sist men inte minst bjuder jag på en bild på mig själv med ansiktsmasken, haha


Kommentarer
Postat av: Emmae

då får man väl börja läsa också då ;)

2009-01-17 @ 02:09:37
URL: http://emmabyemma.blogg.se/
Postat av: Emma

då får man väl börja läsa också då ;)

2009-01-17 @ 02:10:18
URL: http://emmabyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0