good morning sunshines,

Fredag nu igen då, härligt. Ska som sagt börja dagen med lite shopping. Kan man börja en dag med något bättre? Njaa, svårt att komma på något. Haha. Svart bälte i shopping, for the win:D

Sen har jag ju skola också, men det är inte fören halv två så det är lugnt. Och så är det sån rolig lektion, foto :D

Undra vad jag ska hitta på för skojs ikväll då. Jag och några av tjejorna pratade om att kanske gå på bio och se "Brölloppsduellen". Verkar vara en riktigt söt tjejfilm och har ju fortfarande biopressentkortet som jag fick av lillajul tomten :)

Ne, nu kurrar magen och jag är hungrig på frulle. Ni får ha en bra dag så hörs vi lite senare.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Leiden

jag ska se bröllopsduellen med mina vänner imorgon =)

2009-01-16 @ 10:34:10
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden
Postat av: Fia

då måste jag ju nästan se den idag så jag inte härmar dig med det oxå, haha :P

2009-01-16 @ 10:43:08
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0