bilder,

Lovade ju att jag skulle lägga ut lite bilder igår, tyvärr krånglade det så mycket att jag struntade i det. Men jag hoppas att det går bättre nu. Vet inte riktigt vilka bilder jag får lägga ut för tjejorna, så lägger ut några flumbilder som våran duktiga ljusasistent Madde tog på mig och Joe. Och nu när jag säger flum då menar jag verkligen flum.

Den första bildern föreställer mig och Joe som tittar rätt in där blixten kom ifrån, Madde grundlurade oss totalt, skoj vare.
Andra bilden är tagen precis efter den första, vi fick lite ont i ögonen, såg lite rosa blommor och så, haha.
Den tredje och sista bilden jag lägger ut för dagen är en bild som jag och Joe bara försöker se mupp-söta ut.
Här kommer dom, enjoy :D

     

Oj da, bilderna kanske blev lite små, menmen. Inget jag orkar ändra på nu för nu ska jag sova, hörs imorron.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0