morron,

Blev ingen skillnad på mammas hår före och efter slingningen så bilderna känns lite onödiga :/
Sen blev det bråttom till bilträffen som jag lovat en kompis att följa med på. Så bråttom att mamma skjutsade in oss med färgen i håret, haha. Du är tokig du mammsen :D
På bilträffen kände jag mig som en fisk på torra land, jag kan absolut ingenting om bilar. Vet knappt vart fälgarna *stavning* sitter, så lärde mig en hel del nytt igår, haha. Ne, men hade kul även om jag inte fatta så mycket.
Gårdags kvällens bästa måste nog ändå ha varit Emelies kommentar:
Svampen: - Vad smakar ostbågar?
Emelie: - Ooooost (värsta bebisrösten)
Kanske inte låter så kul bara så här, måste nog ha varit där för att tycka att det var kul, haha.

Så vad händer idag då? Ja, det beror på lite olika saker. Troligvis övningsköra i alla fall. Sen skriker garderoben fortfarande att jag borde rensa/städa den, haha. Tror jag upptaderar lite under dagen också,
 Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0